Outsourcing
Outsourcing kao poslovna strategija
Glavni razlog radi kojeg se naši klijenti odlučuju na outsourcing je činjenica da dobivaju kvalitetne usluge po puno nižim cijenama nego što bi to bilo moguće uspostavom in-house rada.
Outsourcingom nazivamo strateško korištenje vanjskog partnera u svrhu obavljanja aktivnosti za koje su tradicionalno zaduženi unutarnji resursi.
Vlasniku i managementu omogućava da se fokusira na važna i strateška pitanja i zadatke te ga oslobađa ponavljajućih i sporednih zadataka koji ne donose dodanu vrijednost vašem osnovnom proizvodu ili usluzi.
Outsourcing
Poduzeće nije u stanju održati visoku razinu poduzetničkog djelovanja ukoliko izostaje snažno i odlučno zalaganje managementa i svi zaposlenici ne poznaju svoje uloge, kao i ukoliko nisu upućeni u svrhu i poveznice njihovih uloga s ostatkom poduzetničkih i poslovnih procesa koji se odvijaju unutar poduzeća.
Organizacijska struktura managementa tradicionalno se može podijeliti na tri razine: na stratešku, srednju i operativnu razinu. Zbog svog centralnog položaja u organizacijskoj strukturi poduzeća, uloga srednje razine managementa je izuzetno važna jer se ogleda u obliku posrednika između strateške i operativne razine managementa, a zadužena je da poslovne strategije i dugoročne i srednjoročne planove razrađene od strane strateškog managementa, oblikuju u tekuće, detaljne planove koji su potrebni operativnoj razini managementa.
Prema provedenim istraživanjima, glavnina hrvatskog gospodarstva prvenstveno se odnosi na mala i srednja poduzeća, gdje vrlo često u organizacijskog strukturi nije predviđena srednja razina managementa.
U tim situacijama, poduzeća se odlučuju za korištenje vanjskog partnera, kao povoljniju varijantu u odnosu na zapošljavanje unutar poduzeća.